Loading...

УВАГА – АКЦІЮ ОРГАНІЗАТОРИ ВІДКЛИКАЛИ. 15 січня студенти Харкова вимагають відновлення пільгового проїзду у метро

Повідомляємо, організатори акцію відклали. Евромайдан не є організатором цієї акції, тому всі відповіді на питання тут https://vk.com/studprotest

Харків – єдине місто в Україні, в якому з початку поточного року скасували пільговий проїзд для студентів.

2015-01-15

Уважаемое студенчество города Харькова!
Предоставляем Вам информацию о положении Ваших соратников, студентов других городов нашей Украины, в вопросе льготного проезда.
Посмотрите…Подумайте…Еще раз посмотрите…. А теперь позвоните своим друзьями и скажите, что 15.01.01 “1,5МЕТРОвый Протест!”
https://vk.com/studprotest
https://www.facebook.com/events/1396961143935496/

10915100_1421983818092352_8114779609274398658_o

ЯКІ ВСЕ Ж ТАКИ РЕАЛЬНІ ПРИЧИНИ СКАСУВАННЯ ПІЛЬГ ДЛЯ ХАРКІВСЬКИХ СТУДЕНТІВ?

Представники координаційної ради протесту провели аналіз ситуації і виявили наступне.

В Програмі сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення , на яку посилався КП ”Харківський метрополітен” у своїх листах, розісланих по вишам, і якої доречі немає в публічному доступі, взагалі нічого не написано про нашу пільгу. Це означає, що її у нас немає не тому, що цей акт або зміни до нього скасували 50%-ву пільгу для студентів. Більше того, там взагалі нічого немає про пільги на метрополітен – нікому, не лише нам, тому актуальним є питання як гендиректор Стаматін підписав цей лист. Як показав аналіз документів і нормативно-правової бази, скасування пільги з 1 січня – це не введення в дію Програми або змін до неї, а наслідок того, що 31 грудня закінчився строк податкової пільги для Метрополітену, встановлення якої належить виключно до компетенції міськради. І це доказ того, що ані підземка, ані міська рада навіть не намагались шукати альтернативні способи покриття збитків від нашої пільги, а просто зробили вигляд, що не знають про таку проблему та сподівалися, що якось “прокатить”. Зрештою, аргументи Сергія Дульфана, що у всьому винна держава і що “немає механізму” руйнується одним простим фактом: Харків – єдине місто в Україні, в якому з початку поточного року скасували пільговий проїзд для студентів. Напевно для Києва, Вінниці, Львова та інших міст є особливий Закон, в якому механізм існує… Нарікання директора профільного департаменту на те, що Метрополітен є збитковим взагалі дивує. Чому тоді Харківська міськрада ще декілька років тому так хотіла отримати підземку у комунальну власність, що зрештою і сталося?…

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=786464548085410&set=gm.1399273807037563&type=1

Залишити відповідь